BAZI ŞEYLER YOKKEN GÜZEL




Bazı şeyler olmayınca daha kolay oluyor hayat. Bazı şeyleri düşünmeyince, yeterince umursamayınca. Akışına bırakınca. Demesi kolay diyorsundur içinden demesi kolay değil emin ol hemde yaşarken hayatındaki zorluklarla savaşırken ne demesi kolay oluyor ne yazması ne hayata geçirmesi bu cümleyi. Ben ömrüm boyunca ikinci kişi oldum. Arkadaşımla dışarı çıksak beğenilen her zaman o oldu ben değil. Hayatıma biri girse mutlaka unutamadığı başka biri oldu. Ya da başkası için terk edilen oldum. Hep istenmeyen kişi ben oldum her zaman. Hiçbir zaman kimse özlemimden ölmedi. Ya da yaptıklarından pişman olup da geri dönen hiç kimse olmadı. Hep kaybettiğimi düşünen ben oldum. Hiçbir zaman kaybettiklerini düşünmediler beni, anca vazgeçtiler, sıkıldılar, istemediler. Bugün fark ettim yaptığım bu büyük hatayı. Aslında bu hataya sebep olan yaşanmışlıklarımı. Neden hep özür dileyen, affeden, kıyamayan ben oldum onca kez bana kıymışlarken gözümün tek bir damlasını umursamamışlarken? Sevildiğimi hiçbir zaman hissetmeyişimden dolayı. Hiçbir zamana beğenilen kişinin ben olmayışımdan dolayı. Biri bana azıcık iyi davransa bunu büyük bir mükafat olarak görüp verdiği küçük bir değerin kölesi olmam, bundan dolayı. Sevgi görmediğini düşünmek, kötü hatta berbat bir his. Çünkü tanıdığınızı düşünüpte aslında yabancısı olduğunuz kişilere bağımlı hale geliyorsunuz. Sanki onun sevgisi olmazsa yaşayamayacağınızı düşünüyorsunuz. Sanki ona muhtaçmışsınız ondan başkası sizi sevemez diye düşünüyorsunuz. Halbuki bu koskocaman bir yanlış. O senden gitse bile hayatın alt üst olmayacak. Sırf sadece o seni sevmiyor diye herkes tarafından nefret bozgununa uğramayacaksın. O yokken nasıl mutlu olabildiysen gene olacaksın. Hemde hiç olmadığın kadar iyi hissedeceksin kendini.Çünkü artık birinin sevgisinden güç almayı bırakmış olacaksın. Çünkü sen en büyük sevgiyi keşfettin. Kendini sevebilmeyi. Bir tek sen vardın. Düştüğünde kendi dizlerinin üstüne kalktın. Ayaklarını sapasağlam yere basabildin çünkü senden başkası değerli değildi. Kimsenin olmasına gerek yoktu çünkü sen kendine yeterdin. Zamanında çevrende kimse olmadığında ağlayarak kendi omzuna düştüğünde başın, geceyi sabah edebildin. Bırak giden gitsin, sen kendine geldin ya önemli olan bu. 

Yorumlar

En Çok Okunanlar