MOMO

Merhaba sevgili okuyucum, uzun bir aradan sonra yeniden karşındayım. Bu kitabı az önce bitirdim ve hemen yorumlamak istedim sana. Yeni favori yazarım Michael Ende oldu artık. Çünkü yazar sizi hikayesiyle bambaşka hayallere ve dünyalara uçuruyor adeta. Gerçek dünyadaki dertleriniz ve sıkıntılarınızdan uzaklaşmanızı o kadar güzel sağlıyor ki hem üslubuyla hem baş döndürücü özellikleri olan karakter betimlemeleriyle hemde kurgusu alışılmışın dışında olan bir öyküyle. Momo ve yakın arkadaşlarının duman adamlarla olan maceralarını çok güzel akıcı bir dille gözler önüne sermiş yazar. Duman adam olarak bahsedilen ise zaman hırsızları aslında. Kitabın sonu da oldukça umut dolu ve etkileyiciydi bana göre. Ben çok beğendim ve yazarın diğer kitaplarını da büyük bir heves ve heyecan içinde sabırsızlıkla okumayı istiyorum. Umarım sende beğenirsin. Hoşça kalasın :)

Yorumlar

En Çok Okunanlar