SONSUZA DEK SEN


Veee sonunda bu muhteşem romanı bitirdim. Aslında dün bitirmiştim ama bugün yazmak nasip oldu.Dün nedense kelimeler aklıma gelmedi ve ne yazacağımı bilemedim. Her neyse Jojo Moyes her zamanki gibi yapacağını yapmış ve bu eserinde de duyguları o kadar derinden işlemiş ki yine karakterin yerine kendimi koyarak okudum. Bu sefer ki romanında bir konu değil de birden çok konu var aslında. Bu seri üç kitaptan oluşuyor 1. olarak Senden Önce Ben 2.si Senden Sonra Ben ve en son olarak da Sonsuza Dek Sen. Aslında ilk önce bu iki kitabı yazmam daha mantıklı olurdu ama en yakın zamanda bu kitabı bitirdiğimden ve bu kitapla ilgili duygu ve düşüncelerim henüz taze olduğundan sıcağı sıcağına bu kitaptan bahsetmek istedim sana. Ve geçelim kitabın konusuna; Ben kitabı iki kısma ayırmak isteseydim Mr. Gopniklerden önce ve Mr. Gopniklerden sonra diye ayırırdım. Louisa Clark önceki iş vereni Will'den sonra yeni bir asistanlık işi bulur ve New York'ta ki yeni hayatı başlamış olur. Her şey yolunda giderken Mr. Gopnik'in karısı Agnes yüzünden Lou, işinden olur, hemde hiçbir suçu yokken. Bu da yetmiyormuş gibi sevgilisi Sam ile uzak ilişki yaşadıkları için birtakım sorunlar ortaya çıkar. Ve daha bir sürü şey. Her şey bitti derken karşısına Will'in onu geri döndüğünü düşürten biri çıkar karşısına.. Josh.. Sanki ölen Will'in ruhu Josh'la tekrar canlanmıştı. Onu görünce eli ayağına dolaştı Lou'nun.. Bu kitabın başlığından bahsedecek olursam 'Sonsuza Dek Sen' olmasının nedeni, Will'in Lou'ya ''KENDİN OL VE HİÇ KİMSE İÇİN DEĞİŞME.'' sözünü Lou'nun artık öğrenmiş olması ve hayatındaki kararları bu söze göre almış olmasıydı belkide. Çünkü o sadece kendi gibi olduğunda mutlu olacağını biliyordu. Kimsenin çizgili çoraplarına karışmasını ve onları komik bulduğunu söylemesini de takmıyordu. Çünkü o şans getiren çoraplarını ona Will vermişti. Ve belkide herkesin komik bulduğu şanslı çorabı ona hayatındaki şans kapılarını bir bir açmaya devam edecekti.. Kim bilebilirdi ki her hikayenin böyle muhteşem bir sonla biteceğini..?

Yorumlar

En Çok Okunanlar