Kendi Aklın Var Onu Başkasına Kaptırma

Merhaba sevgili okuyucum, bugün sana hayatta sıkça rastladığım bir konudan bahsedeceğim. Ben başkalarına göre hareket eden, haksız da olsa çoğunluk ne derse ona göre davranan tabiri caizse koyun sürüsü mantığıyla hareket eden insan türünden nefret ediyorum. Kendim de koyun sürüsü zihniyetinden tamamen uzakta bir karakterim. Çünkü insana akıl verilmiş, kendine ait. Ama maalesef bazı insanlar kendi aklını başkasına kullandırmaktan oldukça memnun. Bir şahsiyetle kavgam oldu kısa zaman önce anlaşılmasın diye ayrıntıya girmek istemiyorum. En yakınlarım da dahil sırf aradaki küslüğü uzatıyor da özür dilemiyorum diye bana tavır almış durumdalar. Ve bunu benim en yakınım dediklerimin yapması çok üzücü. Karşı tarafı haklı bulmadıklarını söyledikleri halde aynı ortama girilince ben aynı yerde durmak istemeyip uzaklaştığımdan bana tavır alıyorlar. Ve bence takdir edilmem gerekir en azından onların yaptığı gibi yüzlerine gülüp arkalarından atıp tutmadığım için. Keşke hayatımızdaki bazı insanları kendimiz seçebilsek. Böyle oldukça zor. Eskiden olsa belki özrümü dilerdim hatalı olmadığım halde. Ama o insanlar ne bir zerre saygıyı ne de sevgiyi hakediyorlar. Ve ben böyle bir topluluktan asla özür dilemem. Anca kurtulduğum için sevinirim. Ve o kadar huzurluyum ki hayatımdan çıktıkları için. Ama maalesef aynı ortama girilmek zorunda kalınıyor ve o zaman da suskunluğumu koruyup kendim ortamdan çekiliyorum. Çünkü muhattap bile olmak istemiyorum o tür kesimlerle. Ve ne yazık ki kendilerini her daim kusursuz görüyorlar. Acıyorum bu nedenle onlara. Hiç bir zaman gerçeği göremeyecekleri için. Anca bir birlerine sahte sevgilerini suna dursunlar. Özgün olmayı bilmeli insan bilmeli ki koyun sürüsünün içinde harcanıp gitmesin.

Yorumlar

En Çok Okunanlar