HEP SENİNLE OLACAĞIM





Merhaba değerli okuyucum; uzun bir aradan sonra yeniden çok sevdiğim bir kitapla karşındayım. Soranlar olduğu için buradan söyleyeyim kitap tahlillerinde bulunan resimlerin hepsi bana ait fakat kendimi bir yazarın emek verip yazdığı bir eseri eleştirmeye hakkım olduğunu düşünmediğimden ve sayfalarca yazılmış bir eseri birkaç cümleyle en iyi şekilde anlatmak için kendimi yetersiz bulduğumdan okuduğum kitapların anlatıldığı olayları daha iyi bir şekilde yazıya döken ''1000 kitap'' adlı siteden aldığımı söylemek istiyorum. 
Ama geçenlerde bir üniversitede akademisyen olan eniştemle bu konuyu konuşurken okuduğum kitapların tahlillerini kendim yazmaya çalışmamın faydalı olacağını söylediği için bu karara vardım ve yakın zamanda okuduğum bu kitapla başlamak istiyorum ilk kitap tahlilime. Bu kitabı tanımlamak istersem, öncelikle şunu derdim. Bir heyecan içerisinde başlayıp o heyecanı her bir sayfasında sürdürerek aynı heyecanla bitirdiğim ve bitmesine üzüldüğüm nadir kitaplardan. Kitap benim başucu kitaplarımdan biri oldu adeta. Her neyse kitabın konusundan bahsedecek olursam; Kitap iki ayrı hayat üzerinde duruyor bir hayatın başrolünde Dori Grant adlı genç yaşta anne olmuş, dedesiyle birlikte yaşayan bir genç kız öbür yanda da anne ve babasını kaybetmiş, iki kardeşine bakmaya çalışan Johnny Pine var. Bu karakterlerimizin ortak özelliklerinden biri oldukça dedikoducu bir kasabada oturmaları. Aynı lisede okumalarına rağmen bir türlü muhabbet kuramamaları da kaderin cilvelerinden biri. Ama hayat bir şekilde onları yeniden karşılaştırıyor. Bu sefer tanışmakla kalmayıp birbirlerinin en yakını oluyorlar. Daha fazla anlatmayım belki okumak istersin. Ama bu kitaptan ne anladığımı sorarsan bana; Bir insan birini gerçekten severse kendine bile bakamaz durumda olsa bile sevdiği birini asla yalnız bırakmaz. O zor durumdayken kendi dertlerim bana yeter deyip çekip gitmek yerine birlikte mutsuzluğa da göğüs gerebilecek aşka sahip olan iki genç insan, en sonunda çektiği acıların mükafatını mutlu bir hayata sahip olarak alıyor. Zaten önemli olanda zor zamanda kimin senin yanında olduğu, mutlu olduğunda dış kapınınn mandalı bile dahil oluyor hayatı. Herkesin harcı değildir gözünüzden akan yaşlarınızı elleriyle silebilmek. Her neyse demem o ki;  Eğer umutlarınız tükenmişse aşka olan inancınızı yeniden alevlendirecek bir kitap. 

Yorumlar

En Çok Okunanlar