ÜMİTVAR

Birkaç gün boyunca kitap okuyamayacağım için sana bir hayalimden bahsetmek istedim. Kitap okuyamamamın nedeni ise bir haftadır sol gözümde şiddetli bir ağrının  meydana gelmesi. Doktor da gözümü yorucu şeylerden uzak tutmamı söyledi ve ağrının nedeni olarak da  fazla ve uzun süreli kitap okuduysam ağrının bu yüzden olabileceğini söyledi. E bende bildiğin üzre bu aralar çokça kitap okuyup sana tahlillerini yazmayı adeta hobi haline getirmiştim. Yazmayı bırakmak istemediğimden bugün sana hayalim olan bir şeyden bahsetmek istiyorum. Bildiğin gibi ben İstanbul'da okuyorum. Ve her gün gitsem sıkılmayacağım tek yer var orası da İstiklal Caddesi ve Galata Kulesi ikilileri. Özellikle bu dediğim yerler akşam 22.00'dan sonra oldukça canlı ve kahkahası bol yerler oluyor. Caddenin üzerinde en az on tane amatör sanatçıya mutlaka rastlıyorsunuz. Bunlar ya toplu halde şarkısını söyleyenler oluyor ya da karadeniz türküsünü kemençeye benzer bir aletle çalan yaşlı bir amca.. Ha bir de GoyGoy diye bir kafe var, orada ise canlı müzik oluyor ben bir tek o kafede rastladım canlı müziğe hemde dışarıda bir alanda. Diğer yerlerde de vardır da mekanın içindedir muhtemelen. Her neyse benim hayalim de tabi ki yine kitaplarımla ilgili. Bir kitap kafe açmak. Öğretmenlik okuduğumdan hafta sonlarımı kafemde geçirme gibi bir isteğim var uzun zamandır. Bursa'ya geldiğimde annem Pervane Kafe diye bir yere götürmüştü beni. Az sonra buraya da fotoğraflarını koyacağım. O kadar güzel ki. Ben zaten eskitme tarzı eşyalara ayrı bir hayranlık duyduğum için kafe de benim hayalimin gerçekleşmiş haliydi sanki. Birde mekan sahibinin çok güzel bir kedisi vardı bembeyaz. Şu gözleri iki farklı renk olanlardan. Van kedisi deniyordu galiba. Her neyse ben de kendi kafeme Golden Retriever cinsi beyaz köpeğim Kumsalı koyacağım.  En sevdiğim mekanda eskitme tarzı koltukları, masaları, kütüphanesi ve de köpeğimle musmutlu bir kitap kafe... İnşallah ilerde bir önceki yazımda bahsettiğim ve aşırı derece de beğendiğim o kitap gibi bir roman yazar ve imza günlerimi de kitap kafemde düzenlerim. Olmayacak şey değil. Hayal ettiysen, umut vardır :) Umarım sıkmamışımdır seni. Hoşça kalasın..




Yorumlar

En Çok Okunanlar