Hissettiklerimin Derinliği

Bazen hissizleşiriz, hiçsizleşiriz. Yaşamın getirdikleri bizi değiştirir. Çok değil 1 yıl öncesine kadar her şeyi kafaya takan bir tiptim. Hep sorgulardım hayatı. Sanki yalnızca benim başıma istemediğim şeyler geliyormuş gibi. En kötüsü bu derken daha kötü tecrübeler yaşattı bana hayat. Memnun muyum bu durumdan? Bazen evet bazen hayır. Ama çoğunlukla evet. Çünkü eğer başıma gelen onca olayı yaşamamış olsaydım şimdiki ben olamayacaktım. Hayatı eskisi gibi ciddiye almaya devam edecektim. En önemlisi de 'akışa bırakmayı' öğrenememiş olacaktım. Çünkü bazı şeyleri ne kadar diretirseniz olması için, o kadar imkansızlaşıyor gerçekleşmesi. Mutlu olmak için kaderi değiştiremeyeceğini ve onun pilot bir kalemle yazılıp asla silinmeyeceğini öğrenmen gerekiyor. Sen öğrenmek istemesen de hayat sana bir şekilde öğretiyor. İlk yazım ve aslında ne yazacağımı bilmeden başladım konuya. İçimden geçenler bir bir döküldü dilimden ve sonra parmak uçlarıma. Bende yazısını önce söyleyip sonra yazanlardanım anlayacağınız. Her neyse. Velhasıl niye diye sorgulamakla boşa harcamayın vaktinizi olacak olan bir gün en güzel şekliyle olur nasılsa, sizin çabalamanıza gerek bile kalmadan :)

Yorumlar

En Çok Okunanlar